Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.

Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.

Společnost ODEKO s. r. o, Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení na pozici - Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.

Dotazy k výběrovému řízení: 734 471 076 a info@odeko.cz

 

 

 

 

ŘEDITEL společnosti ODEKO s.r.o. - náležitosti výběrového řízení:

 

  • termín přihlášek: do 15. 11. 2024
  • předpokládaný nástup do funkce 01. 03. 2025

 

Přihláška do výběrového řízení – povinné součásti přihlášky do VŘ:

  • osobní údaje (jméno a příjmení, datum narození, adresa trvalého bydliště, kontaktní telefon, e-mail, ideálně datová schránka),
  • motivační dopis (stručné vysvětlení zájmu o pozici; popis, jak uchazeč může přispět k rozvoji společnosti; klíčové dovednosti a zkušenosti k relevantní pozici),
  • strukturovaný životopis (přehled vzdělání, pracovní zkušenosti s důrazem na relevantní pozici, odborné znalosti a dovednosti, další kvalifikace a certifikace),
  • kopie dokladů o vzdělání,
  • reference (kontakty na předchozí zaměstnavatele nebo spolupracovníky),
  • souhlas se zpracováním osobních údajů, v souladu s GDPR,
  • výpis z rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
  • návrh koncepce řízení a rozvoje společnosti max. 5 stran formátu A4,
  • případné publikace nebo odborné články,
  • prohlášení o pravdivosti uvedených údajů,
  • náležitosti obálky:
    • přihlášku zaslat na adresu: ODEKO, s.r.o., Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí,
    • jasná identifikace odesílatele: jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště,
    • obálka označena nápisem: „NEOTVÍRAT, Přihláška na pozici: ředitel společnosti“.

 

Požadavky na uchazeče:

  • občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
  • ukončené středoškolské vzdělání,
  • znalost práce na PC,
  • řídící, komunikační, organizační a manažerské schopnosti, samostatnost, vyjednávací dovednosti, flexibilita, loajalita,
  • schopnost komunikovat s úřady, partnery a společníky,
  • schopnost pracovat pod tlakem,
  • aktivní a samostatný přístup k plnění svěřené agendy a úkolů zadaných statutárním orgánem společnosti, případně valnou hromadou společnosti,
  • strategické a analytické myšlení s důrazem na zodpovědnost, hledání obchodních příležitostí, snižování a optimalizace nákladů, na zvyšování výnosů a na rozvoj hospodářských středisek společnosti (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
  • trestněprávní a občanská bezúhonnost,
  • řidičský průkaz skup. B, ochota cestovat v rámci regionu,
  • tříměsíční zkušební doba, pracovní poměr na dobu neurčitou.

 

Vlastnosti a kvalifikace uchazeče, které mohou být výhodou:

  • dobrá znalost a orientace v zákoně č. 541/2020 Sb., o odpadech ve znění zákonů č. 261/2021 Sb. č. 284/2021 Sb. a 149/2023 Sb., a další znalost legislativy týkající se odpadového hospodářství a životního prostředí,
  • vzdělání v oboru environmentalistiky, odpadového hospodářství, ekonomice nebo příbuzném oboru,
  • praxe v oblasti odpadového hospodářství,
  • manažerská praxe,
  • znalost cizího jazyka (AJ, NJ),
  • zkušenosti s projektovým řízením,
  • certifikace v oblasti odpadového hospodářství nebo environmentálního managementu.

 

Požadavky na pracovní náplň:

  • plní pokyny jednatele společnosti,
  • zajišťuje vnitřní chod společnosti,
  • řídí a organizuje činnost:
    • chodu kanceláře společnosti,
    • ekonomicko-statistického úseku,
    • provozu (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
  • odpovídá za včasnou signalizaci problémů, jejichž řešení vyžaduje součinnost jednatele,
  • organizuje přípravu podkladů pro jednání orgánů společnosti (dozorčí rada, valná hromada).

 

Nabídka pro uchazeče:

  • finanční ohodnocení
    • konkurenceschopný základní plat,
    • bonusový systém vázaný na výkon a dosažení cílů,
  • benefity
    • služební automobil,
    • mobilní telefon a notebook,
    • příspěvek na penzijní a životní pojištění,
    • stravenky nebo příspěvek na stravování
  • profesní rozvoj
    • možnost dalšího vzdělávání a školení v oboru,
    • účast na odborných konferencích a seminářích,
    • jazykové kurzy,
  • kariérní perspektiva
    • možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti,
    • příležitost k implementaci vlastních nápadů a inovací,
  • work-life balance
    • podpora zdravého životního stylu,
    • firemní akce a teambuldingy.