Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.
Společnost ODEKO s. r. o, Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení na pozici - Ředitel společnosti ODEKO s. r. o.
Dotazy k výběrovému řízení: 734 471 076 a info@odeko.cz
ŘEDITEL společnosti ODEKO s.r.o. - náležitosti výběrového řízení:
- termín přihlášek: do 15. 11. 2024
- předpokládaný nástup do funkce 01. 03. 2025
Přihláška do výběrového řízení – povinné součásti přihlášky do VŘ:
- osobní údaje (jméno a příjmení, datum narození, adresa trvalého bydliště, kontaktní telefon, e-mail, ideálně datová schránka),
- motivační dopis (stručné vysvětlení zájmu o pozici; popis, jak uchazeč může přispět k rozvoji společnosti; klíčové dovednosti a zkušenosti k relevantní pozici),
- strukturovaný životopis (přehled vzdělání, pracovní zkušenosti s důrazem na relevantní pozici, odborné znalosti a dovednosti, další kvalifikace a certifikace),
- kopie dokladů o vzdělání,
- reference (kontakty na předchozí zaměstnavatele nebo spolupracovníky),
- souhlas se zpracováním osobních údajů, v souladu s GDPR,
- výpis z rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
- návrh koncepce řízení a rozvoje společnosti max. 5 stran formátu A4,
- případné publikace nebo odborné články,
- prohlášení o pravdivosti uvedených údajů,
- náležitosti obálky:
- přihlášku zaslat na adresu: ODEKO, s.r.o., Smetanova 395, 517 21 Týniště nad Orlicí,
- jasná identifikace odesílatele: jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště,
- obálka označena nápisem: „NEOTVÍRAT, Přihláška na pozici: ředitel společnosti“.
Požadavky na uchazeče:
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
- ukončené středoškolské vzdělání,
- znalost práce na PC,
- řídící, komunikační, organizační a manažerské schopnosti, samostatnost, vyjednávací dovednosti, flexibilita, loajalita,
- schopnost komunikovat s úřady, partnery a společníky,
- schopnost pracovat pod tlakem,
- aktivní a samostatný přístup k plnění svěřené agendy a úkolů zadaných statutárním orgánem společnosti, případně valnou hromadou společnosti,
- strategické a analytické myšlení s důrazem na zodpovědnost, hledání obchodních příležitostí, snižování a optimalizace nákladů, na zvyšování výnosů a na rozvoj hospodářských středisek společnosti (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
- trestněprávní a občanská bezúhonnost,
- řidičský průkaz skup. B, ochota cestovat v rámci regionu,
- tříměsíční zkušební doba, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Vlastnosti a kvalifikace uchazeče, které mohou být výhodou:
- dobrá znalost a orientace v zákoně č. 541/2020 Sb., o odpadech ve znění zákonů č. 261/2021 Sb. č. 284/2021 Sb. a 149/2023 Sb., a další znalost legislativy týkající se odpadového hospodářství a životního prostředí,
- vzdělání v oboru environmentalistiky, odpadového hospodářství, ekonomice nebo příbuzném oboru,
- praxe v oblasti odpadového hospodářství,
- manažerská praxe,
- znalost cizího jazyka (AJ, NJ),
- zkušenosti s projektovým řízením,
- certifikace v oblasti odpadového hospodářství nebo environmentálního managementu.
Požadavky na pracovní náplň:
- plní pokyny jednatele společnosti,
- zajišťuje vnitřní chod společnosti,
- řídí a organizuje činnost:
- chodu kanceláře společnosti,
- ekonomicko-statistického úseku,
- provozu (kompostárna, rekultivace, překládací stanice a sběrný dvůr),
- odpovídá za včasnou signalizaci problémů, jejichž řešení vyžaduje součinnost jednatele,
- organizuje přípravu podkladů pro jednání orgánů společnosti (dozorčí rada, valná hromada).
Nabídka pro uchazeče:
- finanční ohodnocení
- konkurenceschopný základní plat,
- bonusový systém vázaný na výkon a dosažení cílů,
- benefity
- služební automobil,
- mobilní telefon a notebook,
- příspěvek na penzijní a životní pojištění,
- stravenky nebo příspěvek na stravování
- profesní rozvoj
- možnost dalšího vzdělávání a školení v oboru,
- účast na odborných konferencích a seminářích,
- jazykové kurzy,
- kariérní perspektiva
- možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti,
- příležitost k implementaci vlastních nápadů a inovací,
- work-life balance
- podpora zdravého životního stylu,
- firemní akce a teambuldingy.